Garantie & Klachten
Garanties van Jenny Art
Ik ben trots op mijn kunst en ik doe logischerwijze mijn best om alles in de best mogelijke staat aan jou te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
Klacht over mijn kunst of werkwijze?
Soms gaat iets niet zoals gepland, ik raad je dan aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jennyart.nl . Samen overleggen we dan wat de gewenste oplossing is.
Annulerings- en Restitutiesbeleid:
“Bij het plaatsen van een opdracht voor een op maat gemaakt kunstwerk, wordt een aanbetaling van [percentage/bedrag] vereist. Deze aanbetaling is niet-restitueerbaar en dient als compensatie voor de tijd, materialen en creatieve inspanning die in het werk zijn gestoken. Indien de klant niet tevreden is met het eindresultaat, zal ik redelijke aanpassingen proberen te doen. In geval van annulering na de start van het creatieve proces, blijft de aanbetaling behouden.”
Andere opties
Leidt ons contact niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.